درباره شرکت آنا

درباره ما

تاریخچه خلاصه شرکت آنا و خط مشی و اهداف و برنامه های شرکت

شرکت آذر جارو تولید کننده محصولات نظافت صنعتی با برند  آنا – ANA ه پیشرو طراحی و تولید دستگاههای رفت و روب و نظافت کف برای مصارف صنعتی در کشور عزیزمان ایران است ، در سال ۱۳۷۰ در تهران تاسیس گردیده و فعالیت خود را با تولید جاروبرقی خانگی ایستاده سطلی آغاز کرد، این دستگاه بعلت کارایی خوب و کیفیت و استحکام بالا مورد استقبال مساجد و مدارس قرارگرفت و با همکاری سازمان امور مساجد در بسیاری از مساجد کشور توزیع شد.

باتوجه به نیاز اماکن عمومی و کارخانجات به دستگاههای نظافت صنعتی و حرفه ای که از ویژگیهای خاصی برخوردار هستند و جهت استفاده در محیط های تجاری و صنعتی مناسب می باشند و با توجه به استعداد فنی کارکنان مجموعه و امکانات موجود در سال ۱۳۷۴ شروع به طراحی و تولید جاروبرقی های صنعتی و پولیشر گردید.

شرکت آنا از همان ابتدای شروع به فعالیت خود توجه زیادی به کیفیت و بهبود مستمر آن داشته و موفقیت خود را در توجه به نیازها و در نظر گرفتن منافع دراز مدت مشتری میداند.در همین راستا این شرکت در سال ۱۳۸۲ با استقرار نظام مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 از سازمان benchmark استرالیاگردید.

در سال ۱۳۸۶ بمنظور گسترش کار و بهره بردن از امکانات بیشتربه استان اردبیل انتقال یافته و با عنوان شرکت تولیدی و صنعتی آذر جارو به شماره ثبت ۶۴۱۶ و پروانه بهره برداری شماره ۱۲۵/۱۱۶۵۱ در شهرک صنعتی شماره۲ اردبیل با واحد های تولید مجزا راه اندازی شد، همچنین به منظور امکان نظارت مستقیم به فرایند عملیات تولید و در نتیجه بالا بردن کیفیت کالا در زمینه های:
برشکاری و خم کاری ورق ، ورق کاری، حلبی سازی، سبد سازی، پرسکاری، خمکاری لوله فلزی، رنگ کوره ای، برس سازی، ماشینکاری و انواع جوشکاری به خود کفایی رسیده است.

همچنین در سال ۸۶ با استقرار آزمایشگاه مجهز برق برای اولین بار در ایران موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران جهت جاروبرقی های صنعتی گردید همچنین در سال ۱۳۹۴ تولید اسکرابر کابلی و برای اولین بار در ایران تولید اسکرابر باطری دار (شارژی) را شروع کرده ودرسال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه کاربردعلامت استانداردجهت اسکرابر و پولیشر (ماشینهای کفساب و کفشوی) گردید .

این شرکت در طی سالیان متمادی با تلاش و پشتکار کارکنان به تنوع محصولات خود افزوده است و به لطف ایزد منان توانسته است به عنوان یک گروه تولیدی شناخته شده و مطمئن در بازار تجهیزات نظافت صنعتی به فعالیت خود ادامه دهد .محصولات این شرکت در حال حاضر شامل انواع جاروبرقی های صنعتی, جاروبرقی نیمه صنعتی , جاروبرقی هتلی , پولیشر و کفشوی, اسکرابر و زمین شوی,دستگاه واکس کفش,مبل شوی می باشد که با مارک تجاری آنا به شماره ثبت ۸۲۱۲۸۹۶ عرضه می شوند .

از افتخارات این شرکت :

  1. دارنده نشان استاندارد ملی ایران  جهت کالای تولیدی
  2. عضویت در اتحادیه تولید کنندگان لوازم خانگی
  3. عضویت در خانه صنعت و معدن
  4. عضویت خانواده مشتریان کارخانه دمل اسلوانی هم تراز با شرکت های آاگ ، هوور ، رونتا ، الکنرولوکس اوروکا و وپ
  5. دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ISO 9001
  6. واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۸۸

 

کنترل کیفی محصولات

این شرکت از ابتدای فعالیت خود ، توجه بسیار زیادی به کیفیت و بهبود مستمر آن داشته است . در همین راستا این شرکت در سال 84 ، تولید دستگاه بر مبنای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 را پیاده سازی نموده است . همچنین در سال های بعد موفق به اخذ نشان استاندارد ملی برای جاروبرقی های صنعتی و دستگاه های زمین شوی اسکرابر و پولیشر شده است .

 

گستره خدمات پس از فروش و گارانتی

شرکت آنا به عنوان یک شرکت مشتری مدار در بین رقبای این صنعت شناخته میشود و توجه بسیار زیادی به خدمات پس از فروش ارائه شده به مشتریان دارد . محصولات ارائه شده در این شرکت همگی دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند .
کلیه قطعات دستگاه های آنا ، تولید خود شرکت میباشد و همین مساله باعث میشود تا تمامی قطعات همواره در صورت نیاز مشتریان در دسترس باشد . شرکت آذرجارو برای هر دستگاه دارای 15 سال خدمات پس از فروش میباشد و قطعات محصولات تولیدی آنا حداقل تا 15 سال پس از اتمام خط تولید آن مدل دستگاه ،در انبار خدمات پس از فروش شرکت موجود میباشد.
این شرکت با ایجاد بیش از 85 نماینده خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور در جهت ارائه هرچه سریعتر خدمات به مشتریان قدم برداشته است .

برخی از گواهینامه ها ....

محصولات تولیدی شرکت آذر جارو